REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

A) JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ NEVYHOVUJÍCÍHO ZBOŽÍ

Je zakoupené zboží nevyhovující nebo neodpovídá typu tvého telefonu? Nic se neděje! Na vrácení zboží máš 14 dní od převzetí balíčku. Dej nám prosím vědět prostřednictvím e-mailu info@mobac.cz a zboží spolu s fakturou zašli na níže uvedenou adresu. Případně můžeš využít i náš vzor odstoupení od kupní smlouvy (viz níže). Vrácené zboží prosím dostatečně zabal, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Peníze ti vrátíme do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu. Věříme, že další nákup u nás už bude v pořádku a ty budeš spokojený!

 

B) JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

Vyskytla se u objednaného zboží vada nebo nejsi spokojen s jeho kvalitou? Zboží můžeš během dvou let od jeho převzetí reklamovat.

Reklamované zboží zašli spolu s vypněným reklamačním formulářem na uvedenou adresu (viz níže). Tvým reklamovaným zbožím se budeme zabývat bez zbytečného odkladu a o výsledku reklamace tě neprodleně poté budeme informovat.

 

Zde můžeš stáhnout vzorový reklamační formulář nebo vzor odstoupení od kupní smlouvy.

 

 

Adresa pro zaslání vráceného či reklamovaného zboží:

Mobac.cz
Martin janča
Ludkovice 85
763 41 Biskupice u Luhačovic

MenuX

Provozovatel webu, Martin Janča, se sídlem Ludkovice 85, 76341 , IČ:87521873 , jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím